Nowości BMW Motorrad

W Poznaniu czekają nas trzy polskie premiery motocykli z Monachium.

BMW Motorrad zaprezentuje na Poznań Motor Show trzy fascynujące motocykle.
Będą wśród nich:

bmw k1600

 

BMW K 1600 GTL
Luksusowy, mocny motocykl turystyczny w jeszcze bardziej dopracowanej postaci. Wzorcowa kultura pracy, niepodrabialne brzmienie i moc 118 kW (160 KM) rzędowego silnika sześciocylindrowego gwarantowały do tej pory w bogato wyposażonym BMW K 1600 GTL niezwykle przyjemne i dynamiczne podróżowanie. Teraz odświeżony luksusowy motocykl turystyczny prezentuje się w jeszcze bardziej udoskonalonej postaci.

Najważniejsze cechy nowego BMW K 1600 GTL:

  • Dostosowanie do wymogów normy Euro 4.
  • Sześciocylindrowy silnik rzędowy, m.in. z nowymi katalizatorami i parametrami zgodnymi z normą Euro 4, moc 118 kW (160 KM) przy 7750 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5250 obr/min.
  • Jeszcze lepsza prezencja.
  • Zoptymalizowana ochrona przed wiatrem i czynnikami atmosferycznymi dzięki większym lotkom i wydłużonym do tyłu bocznym częściom owiewki.
  • Zrelaksowana i wyprostowana pozycja siedzenia dzięki kierownicy sięgającej dalej do tyłu (w porównaniu z K 1600 GT) oraz niższym podnóżkom.
  • Elektroniczne zawieszenie Dynamic ESA z automatyczną regulacją amortyzacji w wyposażeniu standardowym.
  • Wspomaganie cofania ułatwiające manewrowanie oferowane jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Asystent zmiany biegów Pro do przełączania biegów bez sprzęgła jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Inteligentne połączenie alarmowe, szybka pomoc w razie wypadku, oferowane jako fabryczne wyposażenie dodatkowe (aktualnie tylko na europejskich rynkach oferujących ConnectedDrive).
  • Nowe atrakcyjne warianty kolorystyczne:
  • Lightwhite uni
  • Thundergrey metallic
  • K 1600 GTL Elegance: Ebony metallic/Blackstorm metallic
  • Bogate wyposażenie standardowe (ABS Pro, dynamiczna kontrola trakcji DTC, reflektor ksenonowy, podgrzewanie manetki i siedzenie, Multi Controller, trzy tryby jazdy, regulator prędkości, top case z wbudowanym oparciem. itd.).
  • Różnorodna oferta sprawdzonego wyposażenia dodatkowego (reflektor adaptacyjny, światła dzienne, Keyless Ride, Hill Start Control, zamek centralny, kute koła itd.).
  • Nowe i znane oryginalne akcesoria BMW, np. komfortowe podnóżki dla pasażera, dodatkowe światło stop na top case, tłumiki sportowe HP, elementy chromowane, gmole itp.

 

BMW R nineT Urban G/S

Nowe R nineT i R nineT Urban G/S: szlachetny roadster jak z manufaktury oraz „bokser” w przebraniu klasycznego enduro. W roku 2013 BMW Motorrad zaprezentowało R nineT, motocykl będący zdecydowanie czymś więcej niż tylko roadsterem według klasycznego wzorca. Od samego początku R nineT łączyło klasyczną stylistykę, nowoczesne rozwiązania techniczne i kunszt rzemieślniczy widoczny choćby na przykładzie aluminiowego baku ze szczotkowanymi powierzchniami bocznymi. Liczne komponenty odzwierciedlały dbałość projektantów R nineT o detale. Taki manufakturowy charakter prezentuje również nowe R nineT oferujące szereg optymalizacji. Zupełnie inny styl, ale równie klasyczny charakter prezentuje nowe R nineT Urban G/S. Od ponad 35 lat skrót GS jest w BMW Motorrad synonimem jednośladu gwarantującego wolność i przygodę – na utwardzonych drogach i poza nimi. R nineT Urban G/S nawiązuje do pierwszego, legendarnego BMW R 80 G/S z roku 1980, przenosząc go w nowoczesnej wersji w dzisiejsze czasy w postaci klasycznego enduro BMW z silnikiem typu bokser.

 

Nowe modele BMW Heritage wyposażone są w mocne silniki bokser z chłodzeniem olejowo-powietrznym o pojemności 1170 cm3 i mocy 81 kW (110 KM) oraz skrzynię sześciobiegową. Oba warianty przystosowano do wymogów normy Euro 4. Odwołaniem do klasyki jest układ wydechowy z tłumikiem ze stali szlachetnej po lewej stronie.

bmw r nine t

Najważniejsze cechy nowego BMW R nineT i R nineT Urban G/S:

  • Mocny silnik bokser o pojemności 1170 cm3 i mocy 81 kW (110 KM) zgodny z wymogami normy Euro 4.
  • Rama modułowa umożliwiająca indywidualną customizację, a tym samym dostosowanie motocykla do wymogów klienta.
  • R nineT z nowymi kołami szprychowymi.
  • R nineT Urban G/S z kołami odlewanymi z metali lekkich z 19-calowym przednim kołem w stylu enduro.
  • Podwójne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z przodu.
  • ABS w wyposażeniu standardowym.
  • ASC (automatyczna kontrola stabilności) jako fabryczne wyposażenie dodatkowe.
  • Układ wydechowy 2 w 1.
  • Wysokogatunkowe detale, takie jak głowica widelca z kutego, naturalnie anodowanego aluminium.
  • R nineT w stylistyce klasycznego roadstera w kolorze Blackstorm metallic oraz z ramą i układem przeniesienia napędu w kolorze czarnym.
  • R nineT Urban G/S w stylu enduro wzorowanym na pierwszym R 80 G/S z roku 1980.
  • R nineT Urban G/S w kolorze Lightwhite uni z motywem ozdobnym na zbiorniku paliwa w dwóch odcieniach niebieskiego i z jasno czerwonym siedzeniem – na wzór wczesnych kolorów BMW Motorsport.

 

bmw 310 GS

 

BMW G 310 R

Skrót GS to w BMW Motorrad gwarancja. Gwarancja absolutnej funkcjonalności, niezawodności i solidności. G 310 GS przenosi te cechy do segmentu motocykli o pojemności do 500 cm3, interpretując je tam w oryginalny sposób.

 

G 310 GS to prawdziwy GS: supernowoczesny motocykl o bezkonkurencyjnej wszechstronności w swoim segmencie. Zwrotne i zwinne w mieście, niezawodne w lekkim terenie. Jest więc idealnym kompanem do codziennych przygód. Niezwykle kompaktowy, a mimo to dorosły i komfortowy GS oferuje w swoim segmencie zupełnie nowe wrażenia z jazdy. To właśnie ta wszechstronność decyduje o wyjątkowości F 310 GS w segmencie podstawowym.

 

Typowa stylistyka GS.

BMW G 310 GS daje się poznać jako prawdziwy GS już na pierwszy rzut oka. Charakterystyczny wysoki przedni błotnik, wysokie zawieszenie i krótki, wysoki tył BMW G 310 GS prezentuje te same klasyczne elementy co pokrewne modele R 1200 GS. Zwarte proporcje, krótki rozstaw osi, 19-calowe przednie koło o długie skoki zawieszenia dają charakterystyczną, smukłą sylwetkę i zapowiadają zwinną jazdę.

 

Na wszystkie drogi świata.

G 310 GS tak samo jak G 310 R przewidziane jest na rynki całego świata. Znosi paliwo o najróżniejszej jakości, spełnia wszystkie standardy emisji spalin i lokalne wymogi. Przeznaczone jest na wszystkie drogi świata i przenosi typowy dla BMW charakter premium do segmentu motocykli o pojemności do 500 cm3.

 

Innowacyjny jednocylindrowy silnik gwarantujący radość z jazdy i szerokie spektrum zastosowań.

Sercem nowego BMW G 310 GS jest znany już z G 310 R jednocylindrowy czterozaworowy silnik chłodzony wodą o pojemności 313 cm3 dwoma położonymi na górze wałkami rozrządu i elektronicznym wtryskiem paliwa. Średnica cylindra wynosi 80 mm, a skok 62,1 mm.

 

Jednocylindrowe G 310 GS wyróżnia się pochylonym do tyłu cylindrem odwróconym o 180°: strona ssąca jest z przodu, a wydechowa z tyłu. Taka konfiguracja odpowiada logice prostego prowadzenia powietrza sprzyjającego mocy – i jest korzystna dla budowy motocykla. Moc 25 kW (34 KM) przy 9500 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr/min w połączeniu z niską masą własną wynoszącą 169,5 kg dają BMW G 310 GS idealny napęd gwarantujący dynamiczną jazdę.

Źródło: materiały prasowe BMW Motorrad

Przedsprzedaż biletów online:

Ticketpro

ticketpro-logo-rgb_blue.png

Tixer

thumbnail_tixer-2.png

Przedsprzedaż biletów w punktach stacjonarnych:

thumbnail_mtp_sticker_bilety_dostepne.pn

belka.PNG

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact