Organizator:

Kolejna marka uruchamia salon online

Podziel się

Ford dołącza do grona producentów, którzy przenoszą swoje usługi sprzedażowe do sieci.

Sprzedaż przenosi się do sieci - w ostatnich tygodniach jest to trend szczególnie widoczny w branży motoryzacyjnej. Po tym, jak na taki krok zdecydowały się m. in. Toyota i Citroen, przyszedł czas na kolejną markę. Wirtualny salon online postanowił otworzyć Ford. Taka sytuacja nie może jednak dziwić. Jeszcze w marcu Wojciech Drzewiecki przewidywał, że kolejne miesiące 2020 roku przyniosą zdecydowany zwrot producentów w stronę sprzedaży w internecie i tak w istocie się dzieje. 

Klienci Forda będą mieli możliwość skorzystania ze wszystkich usług, które na co dzień są dostępne w autoryzowanych salonach. Jedną z dostępnych opcji jest rozbudowany konfigurator, który pozwala na spersonalizowanie wybranego modelu. Możemy wybrać m. in. rodzaj nadwozia, kolor karoserii, czy wykończenie wnętrza. Oprócz tego oferta sprzedaży może zostać uzupełniona o wideoprezentację.

Uproszczono również wszelkie formalności. Liczba dokumentów została ograniczona do minimum, a diler może przeprowadzić za nas rejestrację pojazdu. 

Źródło: Menadżer Floty