Sponsor


Partner


Główny Partner Radiowy



Główny Patron Internetowy



Strategiczny
Partner Telewizyjny



Patroni Medialni

























Partner Wydarzenia







Formularz akredytacji

 

Aby wypełnić wniosek akredytacyjny, należy zarejestrować się na portalu, a następnie zalogować i wypełnić formularz:

www.press.mtp.pl

REGULAMIN PRZYZNAWANIA AKREDYTACJI DLA MEDIÓW NATARGI POZNAŃ MOTOR SHOW 2019

1. Podstawą wydania akredytacji dla mediów, upoważniającej do wejścia na teren targów w dniach 28-31 marca 2019 jest aktywna praca w zawodzie dziennikarza, owocująca regularnymi publikacjami w prasie, telewizji, radiu oraz internecie.

2. Akredytacje wydawane są na podstawie okazania legitymacji prasowej lub aktywnych portali, kanałów, blogów, stron internetowych, które tematyką związane są z profilem targów Poznań Motor Show (samochody, motocykle, kampery, ciężarówki) i cieszą się dużą popularnością wśród potencjalnych zwiedzających targi Poznań Motor Show:

a) dla użytkowników kanału YouTube przyjęty został minimalny limit: 15 000 subskrybentów;
b) dla użytkowników profilu Facebook przyjęty został minimalny limit: 15 000 fanów/ subskrybentów;
c) dla użytkowników profilu Instagram przyjęty został minimalny limit: 15 000 fanów

3. Termin nadsyłania zgłoszeń akredytacyjnych mija 14 marca 2019 r. o godz. 12:00, po tym terminie będą przyznawane tylko akredytacje z ważną legitymacją prasową oraz zaświadczeniem o współpracy z redakcją lub przykładową publikacją, której jest się autorem. Do wydania akredytacji nie wystarcza legitymacja potwierdzająca przynależność do związku bądź stowarzyszenia dziennikarskiego.

4. W trakcie wykonywania zadań dziennikarskich akredytacja musi być umieszczana przez jej posiadacza w miejscu widocznym dla służb porządkowych (plakietki można odebrać w punktach akredytacyjnych).

6. Akredytacja nie upoważnia do wejścia na Press Night, ani do sekcji VIP.

7.Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyznania akredytacji w chwili, gdy wykazane medium nie jest zgodne z profilem wydarzenia, nie jest na bieżąco aktualizowane, bądź napłynęło zbyt wiele zgłoszeń z jednej redakcji/kanału/konta.

Termin nadsyłania zgłoszeń akredytacyjnych mija 14 marca 2019 r. o godz. 12:00

Osoby ubiegające się o akredytację prasową proszone są o:

Opublikowanie na stronie / kanale / blogu / magazynie / programie telewizyjnym / programie radiowym informacji na temat Targów Poznań Motor Show w oparciu o dostępne na stronie www.motorshow.pl bądź przesyłane materiały (teksty, bannery, zdjęcia, bannery) lub autorskie publikacje redakcyjne.

Przesłanie linku do strony z miejscem publikacji w formularzu akredytacji, w polu Publikacje

Uzupełnienie formularza akredytacyjnego dostępnego pod linkiem: PRESS.MTP.PL

W miejscu, w którym należy wskazać nazwę redakcji, prosimy podać również link do strony internetowej medium, co jest równoznaczne z procesem weryfikacji wiarygodności reprezentowanego tytułu.

[ Wstecz ]
Współpraca Medialna